Autorizuoti serviso centrai

Garantinį aptarnavimą visoms thinkshop.lt įsigytoms prekėms atlieka autorizuoti serviso centrai pagal kompiuterio serijos numerį.

Think serijos kompiuteriai

Autorizuoti Lenovo serviso centrai visoje Lietuvoje

Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Šiauliai
Panevėžys
Alytus

IdeaPad, Value serijų kompiuteriai

Ideapad, Value (Lenovo serijos  A, B, C, E, G, K, M, N, S, V, Y, Z, Flex, IDEA, Miix, Yoga) serijų kompiuterių gedimus registruokite telefono Nr. 8 5 2054997 (visoje Lietuvoje) arba internetu http://www.servisaict.com/lt-lt/ticket-registration. Jūsų patogumui – kurjeris sugedusią įrangą paims iš bet kurio Lietuvos miesto, o suremontuotą pristatys atgal! Garantinio aptarnavimo trukmė - 10 d. d.

Aptarnavimas esant gedimui per pirmąsias dienas po pristatymo

"ThinkPad" serija pažymėtiems produktams: gedimui pasireiškus per 6 darbo dienas nuo įsigijimo dienos, būtina nedelsiant registruoti gedimą telefonu Lenovo pagalbos linija +370 5 278 6602 ir pareikalauti įrangos keitimo nauja. Telefonu bus suteiktas DOA numeris.

"IdeaPad" ir "Essential" serija pažymėtiems produktams: gedimui pasireiškus per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo dienos, būtina nedelsiant registruoti gedimą telefonu Lenovo pagalbos linija +370 5 205 4997 ir pareikalauti įrangos keitimo nauja. Telefonu bus suteiktas DOA numeris.

Gavus DOA numerį susisiekite su pardavėju IĮ "Technologica Ecliptica" telefonu +370 663 63565. Pardavėjui patvirtinus reikės išsiųsti pilnos komplektacijos (baterija, pakrovėjas ir t.t.) kompiuterį originalioje pakuotėje ir bus organizuotas kompiuterio pakeitimas nauju.